Bc. Jana Sýkorová

Bakalářská práce

Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu

Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je popsat roli call centra ve společnosti, analyzovat klíčové prvky strategie servise-to-sales a vymezit etapy procesu transformace servisního call centra směrem k prodeji, včetně návrhu řešení a vhodných opatření. Hlavním úkolem bude pojmenovat konkrétní kroky transformace servisního call centra směrem k prodejnímu, tj. co, komu a jak bude prodávat a popsat další kroky …více
Abstract:
The subject of my bachelor‘s work is to describe the role of call centers in company, analyze the key elements of the strategy servise-to-sales and determine the stage of the transformation process towards a service call centers for sale, including solution design and appropriate measures. The main task will be to identify concrete steps transformation service call center towards sales, what to whom …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavlína Brabcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma