Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu – Bc. Jana Sýkorová
Bc. Jana Sýkorová
Bakalářská práce
Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je popsat roli call centra ve společnosti, analyzovat klíčové prvky strategie servise-to-sales a vymezit etapy procesu transformace servisního call centra směrem k prodeji, včetně návrhu řešení a vhodných opatření. Hlavním úkolem bude pojmenovat konkrétní kroky transformace servisního call centra směrem k prodejnímu, tj. co, komu a jak bude prodávat a popsat další kroky …víceAbstract:
The subject of my bachelor‘s work is to describe the role of call centers in company, analyze the key elements of the strategy servise-to-sales and determine the stage of the transformation process towards a service call centers for sale, including solution design and appropriate measures. The main task will be to identify concrete steps transformation service call center towards sales, what to whom …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lj363/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavlína Brabcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÝKOROVÁ, Jana. \textit{Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/iiejnb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
External Sales Marketing Strategy for Bouncing Castles Company
Dominika Kútna -
Remote Sales Strategy for Early-Stage B2B SaaS Start-Up
Lukas Pivarník -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová