An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire – Martin Olšar
Martin Olšar
Bakalářská práce
An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire
An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire
Anotace:
Tato práce se zabývá konkurenceschopností v restauračním odvětví a prozkoumává klíčové faktory hrající roli v procesu rozhodování občanů anglického Huddersfieldu. Občané města Huddersfield-města v kraji Yorkshire a města, kde je provozování italská restaurace Primo, byli vybráni jako vhodný vzorek za účelem sledováním výše popsaných cílů této práce. Objektivita výzkumu je dosažena rozmanitostí tázaných …víceAbstract:
This paper aims to investigate a competitiveness component in the restaurant industry and examine key drivers in the decision making process of Huddersfield citizens. Huddersfield resident were chosen as an appropriate population in order to follow this paper’s aims. Diversity of customers in terms of age, gender, income, etc. was considered and research questionnaires were designed and distributed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105975
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2014
- Vedoucí: Jindra Peterková
- Oponent: Radek Valošek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLŠAR, Martin. \textit{An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/iin7k7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
KONKURENCESCHOPNOST MALOOBCHODNÍ SÍTĚ BRNĚNKA
Eva Nečová -
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
Dominik OCHSNER -
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
Kateřina Výborná -
Change in Consumer Behaviour Post Covid-19 Pandemic with Reference to Healthcare Services
KameshKumar Jitendra Modi -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova