Zhodnocení zákazníků vybraného maloobchodního formátu – Vladimíra Neužilová
Vladimíra Neužilová
Diplomová práce
Zhodnocení zákazníků vybraného maloobchodního formátu
Customers evalution of selected retail size
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Literární rešerše charakterizuje maloobchodní činnost, proces rozhodování o nákupu, kategorizaci spotřebitelů a zákazníků a marketingový výzkum. Dále je představen vybraný maloobchodní formát, jeho analýza prodejní techniky a zákazníků. K marketingovému výzkumu byla vybrána společnost PENNY Market, s. r. o. Dotazníkové šetření zjišťovalo, jak hodnotí zákazníci …víceAbstract:
The thesis is divided into two parts. Literature search describes the retail activity, the process of decision making and purchase, categorization of consumers and customers and the marketing research. This is followed by the introduction of the selected retail size, its analysis of selling technique and customers. PENNY Market, s. r. o. company was chosen for the purposes of the marketing research …víceKlíčová slova
Maloobchod zákazník prodejní techniky dotazníkové šetření sortiment zboží cena značka.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Využití principů business intelligence v dotazníkových šetřeních
Václav Hanuš -
Etika a techniky prodeje vybraného sortimentu zboží
Radek Žalský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Veronika Janáková -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Roman Bouchal -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
Denisa Vydrová -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth
Název
Vložil
Vloženo
Práva