Příprava komercializace produktu v biotechnologickém startupu – Bc. Monika Štěpánová
Bc. Monika Štěpánová
Diplomová práce
Příprava komercializace produktu v biotechnologickém startupu
Preparation of product commercialization in a biotech startup
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přípravou komercializace produktu v biotechnologickém startupu. V první části práce je zpracována literární rešerše, kde jsou vysvětleny základní pojmy týkající se zvoleného tématu. Další část práce obsahuje analýzu biotechnologického prostředí, na kterou navazuje kapitola zabývající se marketingovým mixem startupu KLM, známým také pod názvem 4P. V této kapitole je taktéž …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the preparation of product commercialization in a biotech startup. The first part of the thesis describes a literature research, which explains the basic concepts related to the selected topic. The next part contains an analysis of the biotech environment, which is followed by the chapter dealing with the marketing mix of the startup KLM, also known as 4P. This chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
- Oponent: Vojtěch Adam, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Informace obsažené v práci jsou citlivé a zveřejnění práce je odloženo o 3 roky v souladu s Rozhodnutím děkana PEF MENDELU, č.j.UM/4076/2021-1 ze dne 17. 2. 2021. The information contained in the thesis is sensitive and the publication of the thesis is to be postponed by 3 years in accordance with the decision of the Dean of PEF MENDELU.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti zlepšení přístupu k převodu požadavků zákazníků do znaků kvality produktů
Vilém Kolínek -
Panevropský osobní penzijní produkt
Katarína Kolbenhayerová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Po stopách rodu Silva Tarouca. Volnočasový produkt.
Kalová Kalová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Po stopách Řádu německých rytířů na Severní Moravě a v Českém Slezsku. Volnočasový produkt pro specifickou skupinu návštěvníků.
Natálie Hanská