Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie. – Ing. Lukáš Kopecký
Ing. Lukáš Kopecký
Bakalářská práce
Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.
Project and realization of marketing strategy of business company Richter & Frenzel for 2009. - Case Study.
Anotace:
Marketingová strategie a její realizace je jedním ze stěžejních pilířů pro správné fungování obchodního subjektu a naplnění jeho strategických cílů. Proto je nutné, aby marketingová strategie byla co nejlépe připravena s ohledem jak na interní, tak na externí podmínky. Velký důraz musí být potom také kladen na její správnou realizaci. Jako celek tedy budu popisovat komplexní přípravu marketingové strategie …víceAbstract:
Marketing strategy and its implementation is one of the crucial elements for proper functioning and fulfillment of strategic goals of an effective business entity. Therefore marketing strategy should be prepared with regards to both internal and external conditions. Besides that the emphasis should be also made on its appropriate realisaton. As a whole in the paper I will describe comprehensive marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kcxba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPECKÝ, Lukáš. \textit{Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter \&{}amp; Frenzel v roce 2009. - Případová studie.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ijfa44/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová