Ing. Lukáš Kopecký

Bakalářská práce

Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.

Project and realization of marketing strategy of business company Richter & Frenzel for 2009. - Case Study.
Anotace:
Marketingová strategie a její realizace je jedním ze stěžejních pilířů pro správné fungování obchodního subjektu a naplnění jeho strategických cílů. Proto je nutné, aby marketingová strategie byla co nejlépe připravena s ohledem jak na interní, tak na externí podmínky. Velký důraz musí být potom také kladen na její správnou realizaci. Jako celek tedy budu popisovat komplexní přípravu marketingové strategie …více
Abstract:
Marketing strategy and its implementation is one of the crucial elements for proper functioning and fulfillment of strategic goals of an effective business entity. Therefore marketing strategy should be prepared with regards to both internal and external conditions. Besides that the emphasis should be also made on its appropriate realisaton. As a whole in the paper I will describe comprehensive marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace