Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje – Renata Hritzová, DiS.
Renata Hritzová, DiS.
Bakalářská práce
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
The Pilsner Urquell Brand and its Instore Communication of Hockey Promo
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on Pilsner Urquell's sales promotion campaign for the ice hockey World Championship. The theoretical part of the thesis gathers, classifies and sorts the knowledge regarding the sales promotion and its role within communication mix, instore communication and within on-ground display techniques which affect the consumer behavior. The research part of the thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRITZOVÁ, Renata. \textit{Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ijm5ms/.
Jak správně citovat práci
Hritzová, Renata. Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Návrh na změnu vybraných částí marketingovéhu mixu firmy PILSNER URQUELL
Jiří Čumpl -
Marketing značky Pilsner Urquell
Martin WALTER -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell
Alena NOVOTNÁ -
Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích
Kateřina Vizingrová