Zmeny v chovaní spotrebiteľa za posledných 10 rokov – Bc. Denisa Zelenayová
Bc. Denisa Zelenayová
Diplomová práce
Zmeny v chovaní spotrebiteľa za posledných 10 rokov
Changes in consumer behaviour over the last 10 years
Abstract:
The diploma thesis is divided into three parts. The first part is theoretical; it contains the theoretical and methodological information on definitions as a consumer, a marketing mix, an explanation of consumer´s behaviour and a technical and technological progress. The second part – the analytical part contains a questionnaire survey, the impact of geographical backgrounds on consumers´ behaviour …víceAbstract:
Diplomová práca je rozdelená do troch častí. Prvá časť obsahuje teoreticko-metodologické informácie o definícií pojmov spotrebiteľ, marketingový mix, vysvetlenie spotrebiteľského správania a technického a technologického vývoja. Analytická časť obsahuje dotazníkové šetrenie, vplyv geografického rozdelenia na správanie spotrebiteľov, expertné rozhovory, názory matiek na materskej dovolenke na zmenu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8919/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENAYOVÁ, Denisa. \textit{Zmeny v chovaní spotrebiteľa za posledných 10 rokov}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ijvg19/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
Globalization and changes in the structure of the Agrarian Sector in Namibia
Michael Uerikua -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Životní styl žáků 5. ročníků ZŠ v Jihomoravském kraji
Kristýna Ruibarová -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Zdravý životní styl v nákupním chování spotřebitelů
Lucie CIMICKÁ -
Životní styl dětí s onkologickým onemocněním
Zuzana VEVERKOVÁ