Jitka Moutvičková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů

Marketing Communications of Professional Sports Clubs
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě empirického výzkumu zjistit stav uplatňování CSR v českém hokeji, a to zejména u vybraného předního hokejového klubu (HC Verva Litvínov) pomocí strukturovaného rozhovoru s odpovědnými osobami a pomocí dotazníkového šetření u fanoušků, součástí je i následné předložení vlastních návrhů k optimalizaci v oblasti CSR.
Abstract:
The objective of this bachelor’s thesis is to explore the state of the CSR activities and their practical application in the Czech ice hockey environment on the basis of empirical research. The study focuses specifically on the ice hockey team HC Verva Litvínov. The study’s objective is achieved via structured interviews with club’s employees responsible for the relevant CSR activities as well as trough …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 8. 2022
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní