Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog – Bc. Klára Švecová
Bc. Klára Švecová
Bachelor's thesis
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
The Marketing and Marketing Communications Mix of Czech Railways and Russian Railways
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými prvky marketingového a komunikačního mixu společností České dráhy a Rossijskie železnye dorogi. V teoretické části se práce dotýká historie železnic ve světě, v naší zemi a v Ruské federaci. Dále vysvětluje problematiku marketingu a marketingové komunikace v oblasti dopravních služeb. Praktická část představuje železniční společnosti – jejich vznik, činnost, …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on individual elements of marketing and marketing communications mix of Czech Railways and Russian Railways. Theoretical part deals with history of railways in the world, our country as well as Russia. Next it explains issues of marketing and marketing communications mix in transport services. Practical part introduces two railway companies – their foundation, activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mk8yt/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Anastasia Sokolova, Ph.D.
- Reader: Mgr. Olga Berger
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Theses on a related topic
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Analysis of e-business start-up project in Russian food import
Ekaterina Khorkina -
Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Valeriya Myasnikova -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Žaneta Maturová -
Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy,a.s.
Miroslava Panková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
1. Teoretická část:\nl{}Typologie v české a slovenské fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: České dráhy\nl{} b) výstavní soubor: ČD
Pavel Hála