Bc. Miroslava Masnicová

Master's thesis

Podpora Competetive Intelligence pre spoločnosť zameranú na e-commerce

Podpora Competitive Intelligence pro společnost zaměřenou na e-commerce
Abstract:
Problematika Competitive Intelligence (CI) se zabývá externím okolím podniku. Informace o externích faktorech jsou legálně a eticky sbírány, analyzovány a šířeny v rámci organizace. Tyto systematické a opakující se činnosti jsou prováděny s cílem získat konkurenční výhodu, snížit riziko nebo identifikovat příležitost na trhu. Práce se zabývá implementací Competitive Intelligence se zaměřením na analýzu …more
Abstract:
The main purpose of Competitive Intelligence (CI) is focused on external environment of the company. Information about external factors is legally and ethically collected, analyzed and spreaded within the organization. These systematic and repetitive activities are performed in order to gain a competitive advantage, reduce risk or identify a market opportunity. The paper deals with the implementation …more
Abstract:
Problematika Competitive Intelligence (CI) sa zoberá externým okolím podniku. Informácie o externých faktoroch sú legálne a eticky zbierané, analyzované a šírené v rámci organizácie. Tieto systematické a opakujúce sa činnosti sú vykonávané s cieľom získať konkurenčnú výhodu, znížiť riziko alebo identifikovať príležitosť na trhu. Práca sa zaoberá implementáciou Competitive Intelligence so zameraním …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Pavel Turčínek, Ph.D.
  • Reader: Jan Přichystal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta