Bc. Miroslava Masnicová

Master's thesis

Podpora Competetive Intelligence pre spoločnosť zameranú na e-commerce

Podpora Competitive Intelligence pro společnost zaměřenou na e-commerce
Anotácia:
Problematika Competitive Intelligence (CI) se zabývá externím okolím podniku. Informace o externích faktorech jsou legálně a eticky sbírány, analyzovány a šířeny v rámci organizace. Tyto systematické a opakující se činnosti jsou prováděny s cílem získat konkurenční výhodu, snížit riziko nebo identifikovat příležitost na trhu. Práce se zabývá implementací Competitive Intelligence se zaměřením na analýzu …viac
Abstract:
The main purpose of Competitive Intelligence (CI) is focused on external environment of the company. Information about external factors is legally and ethically collected, analyzed and spreaded within the organization. These systematic and repetitive activities are performed in order to gain a competitive advantage, reduce risk or identify a market opportunity. The paper deals with the implementation …viac
Abstract:
Problematika Competitive Intelligence (CI) sa zoberá externým okolím podniku. Informácie o externých faktoroch sú legálne a eticky zbierané, analyzované a šírené v rámci organizácie. Tieto systematické a opakujúce sa činnosti sú vykonávané s cieľom získať konkurenčnú výhodu, znížiť riziko alebo identifikovať príležitosť na trhu. Práca sa zaoberá implementáciou Competitive Intelligence so zameraním …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Pavel Turčínek, Ph.D.
  • Oponent: Jan Přichystal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta