Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání – Bc. Anna Poborská
Bc. Anna Poborská
Diplomová práce
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Marketing of Classical Music festivals and its influence on local tourism
Anotace:
Tématem diplomové práce je používání marketingových nástrojů v praxi festivalů klasické hudby. Posuzován je i vliv cestovního ruchu v místě konání festivalu. Zejména menším organizačním týmům chybí volné prostředky pro systematickou marketingovou činnost, cílem práce je ukázat její důležitost. Pro dokázání této hypotézy jsou v práci uvedeny konkrétní postupy a nástroje, které je možné v praxi aplikovat …víceAbstract:
The topic of the thesis is the use of marketing tools in the practice of classical music festivals. The influence of tourism in the place of the festival is also assessed. Smaller organizational teams lack free resources for systematic marketing activity, the aim of the thesis is to show its importance. To prove this hypothesis, specific procedures and tools that can be applied in practice are presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w7izm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Mapování a analýza rizik v rámci produkce festivalů klasické hudby v ČR
Aneta Bóriková -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Regionální hudební festivaly v České republice. Festival Za poklady Broumovska.
Sára Nepilá -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller