Bc. Pavel Kratochvíl, DiS.

Bakalářská práce

In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice

Anotace:
Bakalářská práce na téma In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice je zpracována pomocí dotazníkového řízení a řízeného rozhovoru. Dotazník rozdělen na tři části. První část se zaměřuje na strukturu nakupujících dle věku a pohlaví. Druhá část na in-store marketing a jeho využívání a třetí část se zaměřuje na uplatňování moderních prodejních prostředků. Z výsledků vyplývá, že nejrozšířenější …více
Abstract:
The bachelor thesis concerns In-store communication located in Prior store in Budweis elaborated by a survey and conversation with randomly chosen individuals. The survey is divided into three parts. The first part concentrates on buyers structure of gender and age. The second deals with in-store marketing and practical use and finally the last one focuses on appliance of modern selling means. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích