Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele – Lucie MUŽÍKOVÁ
Lucie MUŽÍKOVÁ
Master's thesis
Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele
Resilience of Young Learners Coming from One-Parent Families from Teacher Perspective
Abstract:
V této diplomové práci pojednávám o žácích prvního stupně z rozvedených rodin a jejich resilienci. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu učitelů žáků. Práce je rozdělená do dvou částí - teoretická a praktická (výzkumná). Celá práce má celkem pět kapitol. Teoretická práce pojednává o rodině, rozvodu, přístupu učitele k žákovi a resilienci. V kapitole resilience popisují také protektivní a rizikové …moreAbstract:
In this thesis, I discusses about primary school pupils from divorced families and their resilience. The whole issue is viewed from the perspective of pupils teachers. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical (research). The whole thesis has five chapters. Theoretical part is about family, divorce, teacher's attitude to pupil and resilience. The chapter "resilience" describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUŽÍKOVÁ, Lucie. Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Jana Škodová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Daniel Vydra -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Silvie Frolová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Simona Štrbáková -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská