Bc. Markéta Žákovská

Master's thesis

Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí

Influencer marketing and its potential in the promotion of cultural events
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce v úvodu představuje historii, definici a vývoj marketingu v oblasti influencer marketingu. Následně je detailněji rozepsán fenomén posledních let, tedy nástup influencerství, jeho specifika, přístupy a současné trendy, které se v něm používají. Dále bude zhodnocena úspěšnost využití influencer marketingu při kampaních pořádaných kulturními institucemi ve srovnání s …viac
Abstract:
This master thesis introduces the history, definition, and development of influencer marketing. Subsequently, the phenomenon of recent years, i.e., the emergence of influencer marketing, its specifics, approaches, and current trends are discussed in detail. Furthermore, the success of using influencer marketing in campaigns organized by cultural institutions will be evaluated in comparison with the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Culture Management / Culture Management