Klára Falcmanová

Master's thesis

Analýza značky MIXA v České republice

Analysis of the brand Mixa in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on a comparison of image and identity of the cosmetic brand Mixa. Furthermore, the thesis is focused on the performance of the brand on the on the Czech market (knowledge of brand by the target group, its popularity and experience with it, perceived quality, consumer attitude and their loyalty). The theoretical part explains concepts, which are for the practical part essential …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Jan Tročil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68961