Tomáš PISKOŘ

Master's thesis

Využití naučných stezek ve vyučování přírodovědy a vlastivědy v regionu Smíchova

Using educational trails in Smíchov region in natural and social science classes
Abstract:
Cílem práce je zpracovat důležité informace k vytvoření obsahu 12 informačních tabulí pro navrhovanou školní naučnou stezku parkem Sacré Coeur na pražském Smíchově. Teoretická část, která je zpracovaná především formou literární rešerše, se zaměřuje na charakteristiku regionálního principu, využití naučných stezek s jejich didaktickým využitím a zejména charakteristiku Smíchova. Praktická část se věnuje …more
Abstract:
The aim of the work was to process important information for the creation of 12 information panels for the proposed school educational trail through the Sacré Coeur Park in Smíchov, Prague. In the theoretical part, which was based on the form of literary summary, I focused on the characteristics of Smíchov. The practical part is devoted to the description of twelve stations of the educational trail …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ladislav Podroužek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PISKOŘ, Tomáš. Využití naučných stezek ve vyučování přírodovědy a vlastivědy v regionu Smíchova. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers

Theses on a related topic