BcA. Kateřina Nováková
Master's thesis
Dětský svět
Children World
Abstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je dětský svět. První kapitola teoretické práce se zabývá zásadními aspekty, které ovlivňují dětství, a tím, jak na ně reagují různí designéři. Druhá kapitola se věnuje marketingu cílenému na děti a tomu, jaký na ně má vliv. Třetí kapitola se zabývá dětským obouváním. Praktická část diplomové práce představuje autorské uchopení tématu dětství aplikovaného do kolekce …moreAbstract:
The main topic of this diploma thesis is the world of children. The first chapter of the theoretical work deals with the fundamental aspects that affect childhood and how different designers react to them. The second chapter deals with marketing aimed at children and how it affects them. The third chapter deals with children's footwear. The practical part of the diploma thesis presents the author's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nováková, Kateřina. Dětský svět. Zlín, 2021. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Shoe Design
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ladislav Květoň -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Thi Thanh Thuy Luuová -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Richard Stieber -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Aneta Tomková -
Vliv marketingu streamovacích služeb na obyvatele ČR
Nikola Houšková -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková