Analýza image značky iPhone na trhu mobilních telefonů – Adéla Mrázková
Adéla Mrázková
Bakalářská práce
Analýza image značky iPhone na trhu mobilních telefonů
Analysing Brand Image of iPhone on the Mobile Phone Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat image značky iPhone na trhu mobilních telefonů. Analytická část je rozčleněna do dvou úseků. První část zkoumá preference spotřebitelů na trhu mobilních telefonů, druhá část se zaměřuje na hodnocení značky iPhone. Na základě výsledků provedeného marketingového výzkumu byla navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.Abstract:
The subject of this bachelor's thesis is the analysis of iPhone's brand image on the mobile phone market. The analytical part is divided into two parts, where the first part investigates influencing factors involved in purchase decision of the customers. The second part focuses on iPhone's brand image. The results of the research are the basis for the proposals and recommendations, which should lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Automated Image Analysis for Identifying Problematic Content
Adam Panáček -
Image Analysis Using Machine Learning Models
Norbert Komiňák -
AI Image Analysis Pipeline Implementation for Digital Pathology
Andrej Kubanda -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Fast Anisotropic Filtering and Performance Evaluation Tool for Optical Flow in Biomedical Image Analysis
Vladimír Ulman -
Analýza image vybraného podniku
Marek Pecina -
X-Ray Image Analysis and Processing
Lukáš Jochymek -
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
Klára Valentková