Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku – Bc. Manh Cuong Nguyen
Bc. Manh Cuong Nguyen
Diplomová práce
Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku
Creation of a strategic marketing plan and its implementation in a selected company.
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na strategický marketing a současné strategie využívané k posílené marketingové aktivity. Hlavní pozornost je zde věnována výrobnímu odvětví tvorby luxusních matrací a postelí. Cílem práce je aplikovatelná doporučení k tvorbě marketingové strategie pro podnik XY s.r.o, působící v odvětví výroby a prodeje luxusních postelí a matrací. K jeho naplnění je využito provedení externí …víceAbstract:
This work focuses on strategic marketing and current strategies used for enhanced marketing activities. The main focus is on the manufacturing industry of luxury mattresses and beds. The aim of this work is to create applicable marketing strategy recommendations for the company XY s.r.o, a producer of luxury beds and mattresses. To accomplish this, an external analysis SLEPTE was used and the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ufywk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Analýza konkurence ve vybraném odvětví zpracovatelského průmyslu
Lucie Grimová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Marcela Synková