Jana Macúchová
Diplomová práce
Relační marketing vysoké školy
Relationship Marketing of University
Anotace:
Práce je zaměřena na relační marketing v oblasti vysokých škol. Cílem práce je zjistit, zda studenti vnímají nějaký vztah se školou a faktory, které pozitivně nebo negativně působí na budování, udržování a prohlubování vztahu. Data byla shromažďována prostřednictvím dotazníků. K řešení byly použity kvantitativní metody analýzy dat (korelace a faktorová analýza). Provedeným výzkumem jsme zjistili, že …víceAbstract:
This thesis is focused on relationship marketing of universities. The aim of this thesis is to determine if students perceive a relationship with the school and the factors which positively or negatively affect the building, maintaining and improvement relationship. The data were collected by means of a questionnaire. Quantitative methods of data analysis were used for the solutions (correlation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Jana Valdmannová
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
Nikola Baumrukrová -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Digitální marketing vysokých škol
Daniela Víchová -
Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO
Darina Vystrčilová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadů práce v Praze
Kristýna Petráková -
The Personnel Marketing in the particular University
Hasmik Gevorgyan