Kompetence učitele v environmentální výchově – Mgr. Miroslava Gráfová, DiS.
Mgr. Miroslava Gráfová, DiS.
Diplomová práce
Kompetence učitele v environmentální výchově
Competence of a teacher in environmental education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kompetencemi učitelů v environmentální výchově. V teoretické části je definován pojem environmentální výchova, jsou zde popsány jednotlivé směry environmentální výchovy a je zde vymezeno její postavení v kurikulu ZŠ. Dále práce odpovídá na otázku, čím by měl disponovat učitel, aby byl schopen úspěšně utvářet vztah žáků k životnímu prostředí, uměl žáky zaujmout a získat pro …víceAbstract:
The final thesis deals with competences of teachers in Environmental Education. In the theoretical part the term Environmental Education is defined, particular guidelines for Environmental Education are described and its position in Primary Education Curriculum is defined. Furthermore, the thesis answers the question what a teacher should dispose of to be able to create the attitude of pupils to the …víceKlíčová slova
environmentální výchova ekologická výchova Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání průřezové téma tematické okruhy ekologická gramotnost základní škola environmentální postoje životní prostředí zakotvená teorie environmental education Framework education program for primary education curriculum cross-cutting issue topics ecological literacy primary school environmental attitudes environment grounded theory
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w1tmb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Oponent: RNDr. Dáša Zouharová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
"Global Curriculum Project" jako nástroj globálního rozvojového vzdělávání
Kristýna TILLOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Pokojové rostliny - učební pomůcky v integrované výuce pro Školní vzdělávací program základního vzdělávání
Eliška Slavíčková -
Výukový program - ekologicky šetrný spotřebitel
Petra JIRÁČKOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková