Canisterapie jako podpůrná terapeutická metoda u dětí s hyperkinetickým syndromem a dětskou mozkovou obrnou – Mgr. Jaroslava EISERTOVÁ
Mgr. Jaroslava EISERTOVÁ
Doctoral thesis
Canisterapie jako podpůrná terapeutická metoda u dětí s hyperkinetickým syndromem a dětskou mozkovou obrnou
Animal assisted therapy such as supportive method of children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder and poliomyelitis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2009
Zverejniť od: 4. 9. 2009
Identifikátor:
16520
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Adéla Mojžíšová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EISERTOVÁ, Jaroslava. \textit{Canisterapie jako podpůrná terapeutická metoda u dětí s hyperkinetickým syndromem a dětskou mozkovou obrnou}. Online. Dizertačná práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/iliyt8/.
Jak správně citovat práci
EISERTOVÁ, Jaroslava. Canisterapie jako podpůrná terapeutická metoda u dětí s hyperkinetickým syndromem a dětskou mozkovou obrnou. Č. Bud., 2009. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of Health and Social StudiesDoctoral programme / odbor:
Specialization in Health Service / Prevention, Rehabilitation and Therapeutic Care for Children, Adults and Seniors
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující prvky v matematice se zaměřením na děti se specifickými poruchami učení.
Tereza Stejskalová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Metody nápravy dětí se specifickými poruchami učení. U žáků na 1. stupni základní školy
Lada Prokopová -
Matky dětí se SPU / Matky dětí se specifickými poruchami učení
Silvie SPURNÁ -
Práce s individuálními vzdělávacími plány u dětí se specifickými poruchami učení na ZŠ
Dominika Müllerová -
Hipoterapie jako podpůrná terapie u pacientů s cévní mozkovou příhodou
Kateřina ČERVENÁ -
Děti s tělesným znevýhodněním
Kristýna Kupcová -
Canisterapie v domovech pro seniory
Adéla Luštinec
Názov
Vložil
Vložené
Práva