Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o. – Bc. Miroslava Trojáková
Bc. Miroslava Trojáková
Bakalářská práce
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
Research methods of the satisfaction of customers, identification of their NRE (needs, requirements, expectations) and the way they are applied in the running of Caledonian School s.r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je především analýza a zhodnocení poznatků z praxe o způsobech a možnostech identifikování PPO (přání, požadavků a očekávání) zákazníků a sledování jejich spokojenosti, ale také vliv tímto způsobem získaných informací na rozhodovací a řídící činnost vedoucích pracovníků v jazykové škole Caledonian School. Cílem je odpovědět na otázku jakým způsobem a na základě kterých metodik …víceAbstract:
The aim of my thesis is analysis and evaluation of knowledge and information about the ways and possibilities of identification of clients’ NRE (needs, requirements, expectations) and about observing their satisfaction. The analyzed information was obtained from professional experience and running of Caledonian School s.r.o. Moreover, attention is also being paid to how the information obtained this …víceKlíčová slova
dotazník dotazník na požadavky klienta individuální výuky dotazník pro identifikaci potřeb klienta inovace produktů a služeb manažerské rozhodování marketingový informační systém marketingový výzkum očekávání zákazníků potřeby zákazníků požadavky zákazníků řízení vztahů se zákazníky spokojenost zákazníků SWOT analýza techniky sběru dat vývoj nových produktů a služeb questionnaire questionnaire of individual cliens requiremenst need assesement form innovation of products and services umpiring of management marketing information system marketing research expectation of clients needs of clients requirements of clients Customer Relationship Management satisfaction of clients SWOT analyse techniques of data collection products and services development
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/au0tr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROJÁKOVÁ, Miroslava. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ilufou/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Výběr zaměstnanců se zaměřením na kompetence na trhu práce
Martina Opluštilová -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Identifikace vzdělávacích potřeb pro relevantní plánování profesního vzdělávání
Bohdana FIALOVÁ -
Identifikace potřeb a následná práce s motivací v azylových domech pro matky s dětmi
Marta Kupčíková -
Návrh algoritmu pro identifikaci řídkých haplotypů u dárců kostní dřeně
Adam VONÁŠEK -
Identifikace potřeb osob bez domova využívajících služby azylového domu pro muže a noclehárny v konkrétním městě
Jiří Šolc -
Komunikace dotačního poradenství pro občany ve městě Lovosice
Kateřina KUČEROVÁ -
Využití QR kodů pro identifikaci síťových zařízení
Ondřej Čapek