Bc. Miroslava Trojáková

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.

Research methods of the satisfaction of customers, identification of their NRE (needs, requirements, expectations) and the way they are applied in the running of Caledonian School s.r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je především analýza a zhodnocení poznatků z praxe o způsobech a možnostech identifikování PPO (přání, požadavků a očekávání) zákazníků a sledování jejich spokojenosti, ale také vliv tímto způsobem získaných informací na rozhodovací a řídící činnost vedoucích pracovníků v jazykové škole Caledonian School. Cílem je odpovědět na otázku jakým způsobem a na základě kterých metodik …více
Abstract:
The aim of my thesis is analysis and evaluation of knowledge and information about the ways and possibilities of identification of clients’ NRE (needs, requirements, expectations) and about observing their satisfaction. The analyzed information was obtained from professional experience and running of Caledonian School s.r.o. Moreover, attention is also being paid to how the information obtained this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní