Bc. Miroslava Trojáková

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.

Research methods of the satisfaction of customers, identification of their NRE (needs, requirements, expectations) and the way they are applied in the running of Caledonian School s.r.o.
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je především analýza a zhodnocení poznatků z praxe o způsobech a možnostech identifikování PPO (přání, požadavků a očekávání) zákazníků a sledování jejich spokojenosti, ale také vliv tímto způsobem získaných informací na rozhodovací a řídící činnost vedoucích pracovníků v jazykové škole Caledonian School. Cílem je odpovědět na otázku jakým způsobem a na základě kterých metodik …more
Abstract:
The aim of my thesis is analysis and evaluation of knowledge and information about the ways and possibilities of identification of clients’ NRE (needs, requirements, expectations) and about observing their satisfaction. The analyzed information was obtained from professional experience and running of Caledonian School s.r.o. Moreover, attention is also being paid to how the information obtained this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní