Společenská odpovědnost firem a web 2.0 – Bc. Jan Brandejs
Bc. Jan Brandejs
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Corporate social responsibility and web 2.0
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem „Společenská odpovědnost firem a web 2.0“ se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem a komunikace se stakeholdery pomocí využití nástrojů web 2.0. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se v první polovině zabývá stěžejními pojmy společenské odpovědnosti. V druhé polovině se věnuje vzniku a charakteristice webu 2.0, jeho přínosu do …viacAbstract:
Bachelor thesis entitled “Corporate social responsibility and Web 2.0“ deals with issues relating to social responsibility and CSR communication with stakeholders through the use of Web 2.0 tools. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first half of the theoretical part outlines fundamental definitions of corporate social responsibility. The second half focuses on the evolution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o4ukg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Business Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia