Vzdělávání nadaných žáků v rámci zákonných norem – Bc. Daniela BÚRANOVÁ
Bc. Daniela BÚRANOVÁ
Master's thesis
Vzdělávání nadaných žáků v rámci zákonných norem
Education of gifted pupils within of legal standards
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání nadaných žáků a jeho legislativní ukotvení v České republice. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů týkajících se nadání, identifikace nadaných, jejich zvláštnosti a vzdělávání. Součástí je i kazuistika nadané žákyně. Praktická část vyhodnocuje dotazníky vyplněné učiteli základních škol zaměřené na jejich postoj k současným zákonným normám v oblasti …moreAbstract:
The thesis is focused on the education of gifted pupils and its legislative anchoring in the Czech Republic. The theoretical part contains the definition of basic terms related to giftedness, identification of gifted, their particularities and education. It also includes a case study of gifted girl. The practical part evaluates questionnaires completed by primary school teachers focused on their attitude …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÚRANOVÁ, Daniela. Vzdělávání nadaných žáků v rámci zákonných norem. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Free-time activities management
Theses on a related topic
-
Identifikace vzdělávacích potřeb a plánování dalšího vzdělávání sociálních pracovníků v kontextu zvyšování kvality sociálních služeb
Kateřina FEJFAROVÁ -
Učitel a nadaný žák na české škole
Vendula Morávková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights