Vzdělávání nadaných žáků v rámci zákonných norem – Bc. Daniela BÚRANOVÁ
Bc. Daniela BÚRANOVÁ
Diplomová práce
Vzdělávání nadaných žáků v rámci zákonných norem
Education of gifted pupils within of legal standards
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání nadaných žáků a jeho legislativní ukotvení v České republice. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů týkajících se nadání, identifikace nadaných, jejich zvláštnosti a vzdělávání. Součástí je i kazuistika nadané žákyně. Praktická část vyhodnocuje dotazníky vyplněné učiteli základních škol zaměřené na jejich postoj k současným zákonným normám v oblasti …víceAbstract:
The thesis is focused on the education of gifted pupils and its legislative anchoring in the Czech Republic. The theoretical part contains the definition of basic terms related to giftedness, identification of gifted, their particularities and education. It also includes a case study of gifted girl. The practical part evaluates questionnaires completed by primary school teachers focused on their attitude …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÚRANOVÁ, Daniela. Vzdělávání nadaných žáků v rámci zákonných norem. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Řízení volnočasových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace vzdělávacích potřeb a plánování dalšího vzdělávání sociálních pracovníků v kontextu zvyšování kvality sociálních služeb
Kateřina FEJFAROVÁ -
Učitel a nadaný žák na české škole
Vendula Morávková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová
Název
Vložil
Vloženo
Práva