Analýza marketingovej komunikácie - Trainingpoint (Knowledge Transfer centrum ČVUT - FEL) – Ľudmila Tilňáková
Ľudmila Tilňáková
Bakalářská práce
Analýza marketingovej komunikácie - Trainingpoint (Knowledge Transfer centrum ČVUT - FEL)
Analýza marketingové komunikace - Trainingpoint (Knowledge transfer centrum ČVUT - FEL)
Anotace:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická část je věnována marketingu služeb, marketingu vzdělávacích subjektů a představení forem komerčních komunikací. Praktická část se skládá z představení centra Trainingpoint, jeho organizační struktury a priblížení expertního školní jako produktu. Dále obsahuje analýzu marketinogvé komunikace centra a návrhy …víceAbstract:
The focus of the thesis is on analysis of marketing communication of Knowledge Transfer centre Trainingpoint. Theoretical part is dedicated to introduction of marketing of services, marketing of educational establishments and forms of marketing communications. Practical part consists of presentation of the centre Trainingpoint, its organizational structure and introduction of expert training as a product …víceAbstract:
Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická časť je venovaná marketingu služieb, marketingu vzdelávacách subjektov a predstaveniu foriem komerčných komunikácií. Praktická časť pozostáva z predstavenia centra Trainingpoint, jeho organizačnej štruktúry a priblíženia expertného školenia ako produktu. Ďalej obsahuje analýzu marketingovej komunikácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Martin Nemčík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24541
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Technické stavebnice ve výuce na základní škole jako prostředek ke zvýšení zájmu žáků o technické vzdělávání.
Václav RYBÁK -
Zhodnocení materiální a technické vybavenosti středního odborného učiliště pro výuku předmětu odborný výcvik a návrh na zlepšení
David Jirásek -
Zhodnocení materiální a technické vybavenosti středních odborných škol pro výuku praktických dovedností a návrh na zlepšení
Marek Matoušek -
Vývoj materiální, technické a odborné vybavenosti středního odborného učiliště od počátku poloviny 20. století po současnost
Monika Kostřábová -
Autorita učitele na odborné škole z pohledu žáka
Martin Čapoun -
Zneužívání drog a psychologická intervence na střední odborné škole
Václav Rídl -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec