Bc. Anna Větrovcová

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média

Project of Marketing Communication in the Company Matuschka International spol., s.r.o.with the Focus on Social Media
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové strategie firmy Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální sítě, konkrétně na platformy Facebook, Instagram a TikTok. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje přiblížení problematiky marketingu v online prostředí. Praktická část se zaměřuje na přiblížení firmy Matuschka International spol., s.r.o., analýzu …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to improve the marketing strategy of Matuschka International spol., s.r.o. with a focus on social networks, specifically on the platforms Facebook, Instagram and TikTok. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes an introduction to marketing in the online environment. The practical part focuses on an introduction to the company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Větrovcová, Anna. Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Management and Marketing / Marketing Management