Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média – Bc. Anna Větrovcová
Bc. Anna Větrovcová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média
Project of Marketing Communication in the Company Matuschka International spol., s.r.o.with the Focus on Social Media
Anotace:
Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové strategie firmy Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální sítě, konkrétně na platformy Facebook, Instagram a TikTok. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje přiblížení problematiky marketingu v online prostředí. Praktická část se zaměřuje na přiblížení firmy Matuschka International spol., s.r.o., analýzu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to improve the marketing strategy of Matuschka International spol., s.r.o. with a focus on social networks, specifically on the platforms Facebook, Instagram and TikTok. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes an introduction to marketing in the online environment. The practical part focuses on an introduction to the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VĚTROVCOVÁ, Anna. \textit{Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/im690w/.
Jak správně citovat práci
Větrovcová, Anna. Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová