Problematika znakového jazyka a možnost jeho využití v pohádkách pro sluchově postižené děti předškolního věku – Mgr. Jana Smrčková
Mgr. Jana Smrčková
Bachelor's thesis
Problematika znakového jazyka a možnost jeho využití v pohádkách pro sluchově postižené děti předškolního věku
Problems of sign language and its usage in fairy tales for pre-school children with hearing handicap
Anotácia:
SMRČKOVÁ, Jana. Problematika znakového jazyka a možnost jeho využití v pohádkách pro sluchově postižené děti předškolního věku. Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2008. Tato bakalářská práce se zabývá především znakovým jazykem jakožto jedné z možností komunikace sluchově postižených. Vyústěním a cílem bakalářské práce je pak výroba didaktické pomůcky – výukového pohádkového DVD v českém znakovém …viacAbstract:
SMRČKOVÁ, Jana. Problems of sign language and its usage in fairy tales for pre-school children with hearing handicap. Faculty of Pedagogy MU, 2008. This bachelor work is dealing with sign language such as of possibilities for hearing handicapped communication. It shows problems of hearing handicap. Inference of this bachelor work is production of a didactic utility – the tutorial fairy tale DVD in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s0ez1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMRČKOVÁ, Jana. \textit{Problematika znakového jazyka a možnost jeho využití v pohádkách pro sluchově postižené děti předškolního věku}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/im7t4l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education