Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market – Veronika Breuerová
Veronika Breuerová
Master's thesis
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním Generace Y na trhu mobilních telefonů. Povědomí o značce je posuzováno vzhledem k vlastněným značkám a postojem ke značce. Je zkoumán vliv věku, země a pohlaví na věrnost značce. Studie je založena na primárním kvantitativním výzkumu, který se soustřeďuje na členy Generace Y, jež jsou reprezentováni vysokoškolskými studenty. Čeští studenti z VŠB – …viacAbstract:
The paper examines the consumer behaviour of Generation Y on the smartphone market. Brand awareness of smartphones is judged through brand ownership and brand attitude. The impact of age, country and gender on brand loyalty is examined. The study is based on primary quantitative research which focuses on members of Generation Y represented by university students. Czech students from VSB – Technical …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/121933
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2017
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BREUEROVÁ, Veronika. \textit{Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/imbrcc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Klára Sladká -
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Ondřej Karady