Adriana LEFÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE

Analysis of Customer Satisfaction in a Boutique UNIQUE
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Při zjišťování spokojenosti bylo použito dotazníkové šetření. Bakalářská práce obsahuje dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsem získala z odborných knih a literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a mar-ketingový výzkum. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny údaje …more
Abstract:
The main point of bachelor work was to make analyses of customer satisfaction in a bou-tique Unique. Bachelor work contains two parts. In the theory part are processed knowledge, that I got from special books and literature oriented on customer, his satisfaction and marketing re-search. In the practical part are processed and evaluated informations from survey. Ending contains recommendation of better …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LEFÍKOVÁ, Adriana. Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics