Adriana LEFÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE

Analysis of Customer Satisfaction in a Boutique UNIQUE
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Při zjišťování spokojenosti bylo použito dotazníkové šetření. Bakalářská práce obsahuje dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsem získala z odborných knih a literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a mar-ketingový výzkum. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny údaje …více
Abstract:
The main point of bachelor work was to make analyses of customer satisfaction in a bou-tique Unique. Bachelor work contains two parts. In the theory part are processed knowledge, that I got from special books and literature oriented on customer, his satisfaction and marketing re-search. In the practical part are processed and evaluated informations from survey. Ending contains recommendation of better …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LEFÍKOVÁ, Adriana. Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika