Vliv značky a ceny na hodnocení senzorické kvality džusů – Klára Applová
Klára Applová
Master's thesis
Vliv značky a ceny na hodnocení senzorické kvality džusů
Price and Brand Influence on Evaluation of Sensory Quality of Juices
Anotácia:
Tématem diplomové práce je senzorická analýza na trhu džusů. Cílem práce bylo analyzovat, zda cena a značka džusu ovlivňuje senzorickou kvalitu pomerančových džusů vnímanou spotřebiteli. Diplomová práce obsahuje teoretická východiska senzorické analýzy, charakteristiku trhu s pomerančovými džusy, metodiku sběru dat a výsledky spotřebitelského hodnocení senzorických vlastností pomerančových džusů. Marketingový …viacAbstract:
The theme of this diploma thesis is sensory evaluation on the juice market. The aim of this study was to analyze if price and brand has an influence on evaluation of sensory quality of orange juice perceived by consumers. The diploma thesis contains the theoretical background of sensory analysis, characteristics of the orange juice market, the methodology of data collection and the results of consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135327
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
APPLOVÁ, Klára. \textit{Vliv značky a ceny na hodnocení senzorické kvality džusů} [online]. Ostrava, 2019 [cit. 2023-06-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/imkewe/. Diplomová práca. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. Vedoucí práce Šárka Velčovská.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Klára Winterová -
Marketingový výzkum uvedení nového výrobku na trh pro potřeby handicapovaných osob.
Jan Šulík -
Marketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.
Tatiana Volkova -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Marketingový výzkum a specifika jeho užití na trhu průmyslových výrobků
Lucie Langrová -
Marketingový výzkum inovačního potenciálu vybraných výrobků práškové metalurgie
Tomáš Němec -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky vybrané společnosti
Tereza Ranochová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky dané společnosti
Jan Sitko