Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s. – Anastasiia Kovaleva
Anastasiia Kovaleva
Bakalářská práce
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Financial analysis Vodafone Czech Republic, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.” je zjistit finanční stav podniku pomocí finanční analýzy. Práce se skládá z teoretické a praktické častí. Teoretická část obsahuje teorii potřebnou ke zpracování analýzy. Samotná analýza je provedena v praktické části na základě absolutní a poměrové metody. Pro posouzení hlavních finančních ukazatelů je zpracováno jednorozměrné …víceAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis „Financial analysis Vodafone Czech Republic, a.s.” is to find out the financial situation of the enterprise using financial analysis. The whole thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part includes the necessary theory for analysis processing. The analysis itself is carried out in the practical part on the basis of absolute and proportional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82398
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 4. 2021
- Vedoucí: Aleksandre Petriashvili
- Oponent: Eva Dufková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82398
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anna Nestávalová -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Hiep Vu -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda