Metodické koncepce ve výuce cizích jazyků v praxi – Bc. Iva Kůřilová
Bc. Iva Kůřilová
Master's thesis
Metodické koncepce ve výuce cizích jazyků v praxi
Foreign Language Teaching Methods in Practice
Abstract:
Diplomová práce Metodické koncepce ve výuce cizích jazyků v praxi se skládá ze dvou stěžejních částí, jimiž jsou teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje charakteristiku, klasifikaci a popis jednotlivých vyučovacích metod. Dále je zde pojednáno o rakouském školském systému. V závěrečné kapitole teoretické části se nachází inventář vyučovacích metod cizího jazyka ke čtyřem jazykovým dovednostem …moreAbstract:
The diploma thesis Second Language Teaching Methods in Practice consists of two main parts, the practical and the theoretical one. The theoretical part contains the classification and description of individual teaching methods. Then it deals with the Austrian educational system. The final chapter of the theoretical part enumerates the teaching methods pertinent to the four language skills – reading …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ou9hr/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
- Reader: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Výuka předmětu didaktika ruského jazyka na Latvijas Universitate.
Markéta Šťastná -
Lingvističeskaja vežlivosť v ustnoj interakcii učaščichsja kak aspect formirovanija mežkulturnoj kommunikativnoj kompetencii pri obučenii russkomu jazyku v češskich osnovnych školach
Janina Krejčí -
Klasifikace pomocí metod strojového učení
Tomáš Pompa -
Metody klasifikace obrazů u kolonoskopie na základě metod umělé inteligence s využitím anatomických orientačních značek
Tereza Kunštárová -
Využití pokročilých metod klasifikace pro automatickou extrakci prvků z map
Matěj PROCHÁZKA -
Analýza robustnosti a efektivity metod klasifikace obličeje v rámci biometrické identifikace
Jaroslav Lukaštík -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková