Manažérská činnost ředitele příspěvkových organizací – Ing. Milada Stárková
Ing. Milada Stárková
Bakalářská práce
Manažérská činnost ředitele příspěvkových organizací
Concept of manager as director of the contributory organizations
Anotace:
Tato práce pojednává o současné stavu funkce ředitele příspěvkové organizace se zaměřením na ředitele škol. Výčet všech základních povinností této funkce, zejména v oblasti ekonomie, personální oblasti, účetnictví, propagace a image školy v porovnání se skutečným stavem. Závěrečná část práce se zabývá vyhodnocením jednotlivých činností, s návrhem na řešení koordinace a předelegování některých činností …víceAbstract:
This paper discusses the current state of headship contributory organizations focusing on school heads. List of all the basic obligations of this function, particularly in the fields of economics, labor organization, accounting, promotion and image of the school compared to the actual situation. The final part of the work deals with evaluation of the actions proposed to address the coordination and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/y1bbf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Vladimír Adámek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem
Lada ANTALOVÁ -
Personální marketing Krajské správy a údržby silnic Vysočiny, příspěvkové organizace
Michaela Eimannová -
Marketing příspěvkové organizace - Ústav sociální péče Tuchořice
Pavla Formánková -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketing příspěvkové organizace
Tereza JAROŠOVÁ -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková