Komparace kresby dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí intaktních – Marcela STAŇKOVÁ
Marcela STAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Komparace kresby dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí intaktních
Comparison of drawing of kindergarten school children with special educational needs and intact children
Anotace:
Přítomnost prekonceptů je možné identifikovat prostřednictvím vhodných výzkumných metod, jako je například dětská kresba, u dětí navštěvujících předškolní zařízení. Hlavním cílem bakalářské práce bylo stanovit úroveň prekonceptů dětí mateřských škol o trávicí soustavě a taky identifikovat vliv vybraných proměnných na úroveň prekonceptů. Proměnnými byly přítomnost speciálních vzdělávacích potřeb, věk …víceAbstract:
The presence of preconceptions could be identified through appropriate research methods, such as children's drawing, in children attending preschool institutions. The main aim of the bachelor thesis was to determine the level of preconceptions of kindergarten children about the digestive system and also to identify the influence of selected variables on the level of preconceptions. The variables were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STAŇKOVÁ, Marcela. \textit{Komparace kresby dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí intaktních}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/in052i/.
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Marcela. Komparace kresby dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí intaktních. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková