Zuzana KAPITÁNOVÁ

Bakalářská práce

Marketing hotelových služeb

Marketing of hotel services
Anotace:
V teoretické části se práce zaměřuje na marketingovou analýzu a marketingový mix v oblasti hotelnictví. V praktické části je vypracován současný marketingový mix hotelu, je zde provedeno porovnání hotelu s konkurenčními hotely a analýza SWOT. Dále jsou v práci interpretovány informace získané z rezervačního systému, po nichž následuje analýza výsledků dotazníků, které byly koncipovány za účelem zjištění …více
Abstract:
In the practical part of the task there is elaborated present marketing mix of the hotel. There is a comparison between the competitive hotels and SWOT analysis. In this task there is also interpreted information from reservation system. After that comes analysis of the results of questionnaires conceived for finding out the wishes and the needs of the guests and their suggestions concerning hotel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAPITÁNOVÁ, Zuzana. Marketing hotelových služeb. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing