Zuzana KAPITÁNOVÁ
Bakalářská práce
Marketing hotelových služeb
Marketing of hotel services
Anotace:
V teoretické části se práce zaměřuje na marketingovou analýzu a marketingový mix v oblasti hotelnictví. V praktické části je vypracován současný marketingový mix hotelu, je zde provedeno porovnání hotelu s konkurenčními hotely a analýza SWOT. Dále jsou v práci interpretovány informace získané z rezervačního systému, po nichž následuje analýza výsledků dotazníků, které byly koncipovány za účelem zjištění …víceAbstract:
In the practical part of the task there is elaborated present marketing mix of the hotel. There is a comparison between the competitive hotels and SWOT analysis. In this task there is also interpreted information from reservation system. After that comes analysis of the results of questionnaires conceived for finding out the wishes and the needs of the guests and their suggestions concerning hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPITÁNOVÁ, Zuzana. Marketing hotelových služeb. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelových služeb
Eva Chrudimská -
Marketing hotelových služeb
Ivana Pořická -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Klára MALÁ -
Marketing ubytovacích služeb
Markéta VURMOVÁ