Zuzana KAPITÁNOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing hotelových služeb
Marketing of hotel services
Abstract:
V teoretické části se práce zaměřuje na marketingovou analýzu a marketingový mix v oblasti hotelnictví. V praktické části je vypracován současný marketingový mix hotelu, je zde provedeno porovnání hotelu s konkurenčními hotely a analýza SWOT. Dále jsou v práci interpretovány informace získané z rezervačního systému, po nichž následuje analýza výsledků dotazníků, které byly koncipovány za účelem zjištění …moreAbstract:
In the practical part of the task there is elaborated present marketing mix of the hotel. There is a comparison between the competitive hotels and SWOT analysis. In this task there is also interpreted information from reservation system. After that comes analysis of the results of questionnaires conceived for finding out the wishes and the needs of the guests and their suggestions concerning hotel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAPITÁNOVÁ, Zuzana. \textit{Marketing hotelových služeb}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/in2156/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAPITÁNOVÁ, Zuzana. Marketing hotelových služeb. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelových služeb
Eva Chrudimská -
Marketing hotelových služeb
Ivana Pořická -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Klára MALÁ -
Marketing ubytovacích služeb
Markéta VURMOVÁ