Zuzana KAPITÁNOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing hotelových služeb

Marketing of hotel services
Abstract:
V teoretické části se práce zaměřuje na marketingovou analýzu a marketingový mix v oblasti hotelnictví. V praktické části je vypracován současný marketingový mix hotelu, je zde provedeno porovnání hotelu s konkurenčními hotely a analýza SWOT. Dále jsou v práci interpretovány informace získané z rezervačního systému, po nichž následuje analýza výsledků dotazníků, které byly koncipovány za účelem zjištění …more
Abstract:
In the practical part of the task there is elaborated present marketing mix of the hotel. There is a comparison between the competitive hotels and SWOT analysis. In this task there is also interpreted information from reservation system. After that comes analysis of the results of questionnaires conceived for finding out the wishes and the needs of the guests and their suggestions concerning hotel …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2010
  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAPITÁNOVÁ, Zuzana. Marketing hotelových služeb. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing