Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení – Bc. Anna Hriadelová
Bc. Anna Hriadelová
Master's thesis
Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení
Visual Aids to Mathematical Problems for Students with Specific Learning Disabilities attending Seventh Grade of Primary School
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení se zaměřuje na žáky se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy konkrétně v matematice a vytvoření dvou typů vizuálních pomůcek za účelem pomoci při osvojování si učiva zlomků. Jedná se o obsahovou analýzu dat formou vytvoření konkrétních pomůcek do …viacAbstract:
The diploma thesis Visual Aids to Mathematical Problems for Students with Specific Learning Disabilities attending Seventh Grade od Primary School focuses on pupils with specific learning disabilities in the second grade of primary school specifically in mathematics and the creation of two types of visual aids for the purpose of helping in acquiring knowledge of the topic fractions. It is a content …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ijeyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRIADELOVÁ, Anna. \textit{Vizuální pomůcky k úlohám z matematiky pro žáky 7. ročníku základní školy se specifickými poruchami učení}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/in70as/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics / Secondary School Teacher Training in Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ