Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele – David ODSTRČIL
David ODSTRČIL
Bakalářská práce
Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele
Surreptitious advertising and analysis of its impact on consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá skrytou reklamou a analýzou jejího vlivu na spotřebitele. Hlavním cílem této práce je vypracování rešerše zaměřující se na skrytou reklamu a provedení analýzy jejího vlivu na spotřebitele pomocí dotazníkového šetření určitého reklamního média hudebního klipu, kde sleduji vnímání skryté reklamy spotřebiteli a vztah k ní. Teoretická část práce je zaměřena na základní charakteristiku …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with surreptitious advertising and analysis of its influence on the consumers. The main aim of this thesis is to do a research about surreptitious advertising and to analyze its impact on consumers by means of a questionnaire survey of a certain advertising medium a music clip, where I monitor the perception of surreptitious advertising and the relation to the consumers. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Filip Auinger
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ODSTRČIL, David. Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Aplikovaná ekonomická studia - Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy
Lenka LUKÁŠKOVÁ -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková
Název
Vložil
Vloženo
Práva