Bc. Jiří Markytán

Master's thesis

Faktory ovlivňující efektivitu influencer marketingu

The factors affecting the effectiveness of influencer marketing
Abstract:
Tématem diplomové práce je influencer marketing. Cílem práce je analyzovat faktory ovlivňující efektivitu influencer marketing na Instagramu. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy a nalezeny relevantní faktory vztahující se k tomuto tématu. Pro lepší pochopení problematiky byl proveden i předvýzkum v podobě hloubkových rozhovorů s influencery. V praktické části jsou analyzovány výsledky primárních …more
Abstract:
The topic of the thesis is influencer marketing. The aim of the work is to analyze the factors influencing the effectiveness of influencer marketing on Instagram. In the theoretical part, important terms are defined and relevant factors are found. For a better understanding of the issue, pre-research was also carried out in the form of in-depth interviews with influencers. In the practical part, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2023
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta