Faktory ovlivňující efektivitu influencer marketingu – Bc. Jiří Markytán
Bc. Jiří Markytán
Master's thesis
Faktory ovlivňující efektivitu influencer marketingu
The factors affecting the effectiveness of influencer marketing
Abstract:
Tématem diplomové práce je influencer marketing. Cílem práce je analyzovat faktory ovlivňující efektivitu influencer marketing na Instagramu. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy a nalezeny relevantní faktory vztahující se k tomuto tématu. Pro lepší pochopení problematiky byl proveden i předvýzkum v podobě hloubkových rozhovorů s influencery. V praktické části jsou analyzovány výsledky primárních …moreAbstract:
The topic of the thesis is influencer marketing. The aim of the work is to analyze the factors influencing the effectiveness of influencer marketing on Instagram. In the theoretical part, important terms are defined and relevant factors are found. For a better understanding of the issue, pre-research was also carried out in the form of in-depth interviews with influencers. In the practical part, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ickty/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2023
- Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Analýza problematiky označování spolupráce při využití influencerů jako marketingového nástroje
Lucie Vrzalová -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Kamila Paulová