Bc. Jiří Markytán

Diplomová práce

Faktory ovlivňující efektivitu influencer marketingu

The factors affecting the effectiveness of influencer marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce je influencer marketing. Cílem práce je analyzovat faktory ovlivňující efektivitu influencer marketing na Instagramu. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy a nalezeny relevantní faktory vztahující se k tomuto tématu. Pro lepší pochopení problematiky byl proveden i předvýzkum v podobě hloubkových rozhovorů s influencery. V praktické části jsou analyzovány výsledky primárních …více
Abstract:
The topic of the thesis is influencer marketing. The aim of the work is to analyze the factors influencing the effectiveness of influencer marketing on Instagram. In the theoretical part, important terms are defined and relevant factors are found. For a better understanding of the issue, pre-research was also carried out in the form of in-depth interviews with influencers. In the practical part, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta