Faktory ovlivňující efektivitu influencer marketingu – Bc. Jiří Markytán
Bc. Jiří Markytán
Diplomová práce
Faktory ovlivňující efektivitu influencer marketingu
The factors affecting the effectiveness of influencer marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce je influencer marketing. Cílem práce je analyzovat faktory ovlivňující efektivitu influencer marketing na Instagramu. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy a nalezeny relevantní faktory vztahující se k tomuto tématu. Pro lepší pochopení problematiky byl proveden i předvýzkum v podobě hloubkových rozhovorů s influencery. V praktické části jsou analyzovány výsledky primárních …víceAbstract:
The topic of the thesis is influencer marketing. The aim of the work is to analyze the factors influencing the effectiveness of influencer marketing on Instagram. In the theoretical part, important terms are defined and relevant factors are found. For a better understanding of the issue, pre-research was also carried out in the form of in-depth interviews with influencers. In the practical part, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ickty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Analýza problematiky označování spolupráce při využití influencerů jako marketingového nástroje
Lucie Vrzalová -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Kamila Paulová