Bc. Kristýna Vlasáková
Diplomová práce
Podnikatelský plán
Business Plan
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu soukromé mateřské školy. Teoretická část práce rozebírá problematiku založení, financování a řízení školy a mapuje vývoj předškolního vzdělávání v České republice, dále popisuje tvorbu podnikatelského plánu a metody, které se při jeho tvorbě využívají. Praktická část využívá poznatky z části teoretické k vytvoření konkrétního funkčního podnikatelského …víceAbstract:
The subject of the thesis is a creation of a business plan of a private kindergarten. The theoretical part is focused on founding, financing and managing a school, it describes development of an early childhood education in the Czech Republic and also creation of a business plan. The practical part uses knowledge of the theoretical part to create a particular functional business plan of a private kindergarten …víceKlíčová slova
Podnikatelský plán soukromé školství předškolní vzdělávání malé a střední podniky analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku SWOT analýza marketingový plán finanční plán Business plan private education early childhood education small and medium enterprises analysis of external and internal environment SWOT analysis marketing plan financial plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hohu4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Měření a hodnocení finanční stability a výkonnosti společnosti Rossmann s.r.o.
Jitka Otáhalová -
Strategická a finanční analýza společnosti AutoESA a.s.
Maxim Endaltsev