Lucie Trsková

Bakalářská práce

Jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty

Traditional gastronomic brands and products of South Bohemia
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty. Cílem práce je v obecné rovině zmapovat a popsat tradiční gastronomické prvky, které napomáhají spoluutvářet kulturu daného kraje. Dále se práce zabývá těmito gastronomickými produkty a značkami ve spojitosti s cestovním ruchem a jejich přínosy pro kraj. První část práce je zaměřená na seznámení se s tradičními gastronomickými …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is traditional gastronomic brands and products of South Bohemia. The aim of the thesis is to generally describe traditional gastronomic elements, which help to create the culture of this region. Following captures concern these gastronomic products and brands in connection with tourism and its contributions to the region. The first part is aimed at familiarization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: Zuzana Malcová
  • Oponent: Věra Skopová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/66759