Marketingová komunikace vybraného podniku – Bc. Tereza Zástěrová
Bc. Tereza Zástěrová
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing Communication of Selected Company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro svatební ateliér, který je již na trhu a komunikační mix bude využit na propagaci společnosti a její odlišení a zapamatování. Teoretická část bude zaměřena na popis strategií a vysvětlení analýz. Podpořeno to bude literaturou, jako jsou například Strategic integrated marketing commu-nications od Larry Perryho či Marketing služeb od …moreAbstract:
The Subject of the diploma thesis is the creation of marketing communication for the wed-ding studio, which is already on the market and the communication mix will be used to promote the company and its differentiation and memorisation. In the theoretical I will focus on description of strategies and explanations of analyzes. This will be supported by literature such as Larry Perry's Strategic Integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zástěrová, Tereza. Marketingová komunikace vybraného podniku. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace společnosti Remissio
Pindurová Pindurová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková