Bc. Tereza Zástěrová

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing Communication of Selected Company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro svatební ateliér, který je již na trhu a komunikační mix bude využit na propagaci společnosti a její odlišení a zapamatování. Teoretická část bude zaměřena na popis strategií a vysvětlení analýz. Podpořeno to bude literaturou, jako jsou například Strategic integrated marketing commu-nications od Larry Perryho či Marketing služeb od …more
Abstract:
The Subject of the diploma thesis is the creation of marketing communication for the wed-ding studio, which is already on the market and the communication mix will be used to promote the company and its differentiation and memorisation. In the theoretical I will focus on description of strategies and explanations of analyzes. This will be supported by literature such as Larry Perry's Strategic Integrated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zástěrová, Tereza. Marketingová komunikace vybraného podniku. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe