Jan Rösner

Diplomová práce

Virtuální prostor jako součást interaktivní hudební kompozice

Virtual space as an interactive music composition

Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na experimentální využití generativní hudby ve videohrách. Popisuje koncepty pro generování hudby v reálném čase na základě analýzy obrazu videohry. Příprava na práci zahrnovala dvouletý projekt, který měl za cíl vytvořit experimentální počítačovou hru s generativní hudbou založenou na analýze obrazu. I když se nepodařilo dosáhnout plně funkčního stavu projektu, experiment …více
Abstract:
This thesis focuses on the experimental use of generative music in video games. It describes concepts for generating music based on real-time analysis of the game's visuals. The preparation for this work involved a two-year project aimed at creating an experimental computer game with generative music based on image analysis. Although the project did not achieve full functionality, the experiment yielded …více
 

Klíčová slova

herní hudba

Klíčová slova

videohry

Klíčová slova

generativní hudba

Klíčová slova

hudba pro videohry
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2023
  • Vedoucí: Jan TROJAN
  • Oponent: Martin KLUSÁK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2024 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Hudební a taneční fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Skladba